Naam:
erikenmariska.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over onze reis

In juli 2013 kwam er een mooie aanbieding binnen voor een zogenoemde wegbrengreis. Dit houdt in dat je een camper ophaalt bij de fabriek in de omgeving van Chicago (nouja, omgeving.. Ongeveer 3 uur rijden vanaf CHicago) en dat je deze op een van tevoren vastgesteld punt aflevert elders in de VS. In ons geval is dat San Francisco. We hebben 21 dagen de beschikking over een huis op wielen en kunnen in die dagen zelf bepalen waar we naar toe rijden en wat we willen zien. Daar zit hem nu net het lastigste punt.. Wát willen we zien? Euh, alles! Maar helaas.. Dat gaat niet natuurlijk, dus er moeten keuzes gemaakt worden. De afgelopen maanden zijn we erg bezig geweest met de route. We hebben nu besloten dat we in de VS beslissen welke route we gaan nemen (is namelijk erg afhankelijk van het weer). Jullie zullen het zien in onze verhalen!

Bezochte landen

Wij hebben 23 landen (10%) bezocht:

België, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Indonesië, Italië, Maleisië, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Zweden, Zwitserland.