Bijna..

17 maart 2014 - Enschede, Nederland

Beste allemaal,

Wat hebben we er lang naar uitgekeken, maar het is bijna zover.

De reispapieren zijn al een tijdje binnen en wat een verassing stond daar op:

'please provide to our clients:
Class C Slider 27-30.'

Oftewel: een grote, hele grote camper. Erik hoopt stiekem dat dit 'm wordt, maar van Mariska mag de camper wel 1 slag kleiner.

We zullen het donderdag, als we de camper ophalen in Middlebury, wel zien.

Vanmiddag hebben we de poezen weggebracht, toch altijd wel moeilijk hoor. Helemaal wanneer Joep je aankijkt met van die grote ogen en wil zeggen: gaan jullie me echt in de steek laten? Stip daarentegen die vind het pension absoluut geen probleem, alleen de autorit er naar toe vind ze verschrikkelijk.

Morgen gaan we de koffers pakken, maar eerst... Een bezoek brengen aan een mogelijke trouwlocatie, want tsja, dat kwam er 'even' tussendoor :), helemaal niet erg natuurlijk!

Aan het eind van de middag rijden we naar het I AM Hotel (van der Valk) bij Schiphol. Dit scheelt ons woensdag heel wat aan reistijd, zodat we uitgerust aan de reis kunnen beginnen.

Woensdag om 12.40uur vliegen we naar Chicago waar we om 15.25uur (lokale tijd) aan zullen komen. We slapen dan 1 nacht in een hotel vlakbij de luchthaven van Chicago. Helaas is er geen tijd om deze stad te bezoeken, want donderdag om 06.30uur vertrekt de bus naar de fabriek waar de camper voor ons klaarstaat. Een rit van circa 3 uur.

Ons eerstvolgende reisverslag komt dus uit Amerika!

Groetjes van Erik en Mariska

1. Suusje ;):
    19 maart 2014
    Heel veel plezier!!!
    En als jullie een zeeotter tegenkomen en weten te vangen hou ik me aanbevolen :D