Bijna...

24 maart 2014 - Grants, New Mexico, Verenigde Staten

... zijn we in het Westen, dat waar we voor komen.

Gisteravond deed het internet het niet via de laptop, dus vandaar nu ons, korte, verhaal van gisteren.

Bij Amarillo ligt de Cadillac Ranch, 10 Cadillacs die met hun neus in de grond staan. Noemen ze een kunstwerk haha. Hier zijn we even gestopt, maar wat een koude en harde wind, brrrrr. Na 15 minuten vonden we het wel goed, snel weer de camper in. De rit was best mooi, veel te zien onderweg. Bij Santa ROsa een lunchstop ingepland, want op advies van de man van de camping in AMarillo, moesten we echt langs de Blue Hole. Een diep gat, 276 meter, water wordt constant ververst, maar ze hebben géén idee waar het wter vandaan komt. Leuk om te zien, maar zijn we hier nou voor van de snelweg gegaan? Ach, we hebben het gezien in iede rgeval.

Vanaf Albuquerque wordt het landschap nog mooier. Je krijgt al een beetje het idee in het westen te zijn.

Beide hadden we het idee dat het totaal niet opschoot vandaag, want om 18.10uur kwamen we aan bij de campground. Best laat, vooral als je je bedenkt dat het eigenlijk al 19.10uur is voor ons, want de klok moest weer een uurtje terug op de grens van Texas en New Mexico. Op tijd naar bed en net weer vroeg op, want vandaag gaan we naar Monument Valley, yeah!! Het zonnetje schijnt weer, dus dat worden mooie foto's!

Tot snel weer.

1. Suusje ;):
    25 maart 2014
    We willen de mooie foto's van vandaag graag zien hoor! :D
  2. Ed:
    25 maart 2014
    Bij monument valley is een hele mooie campground, heet Goulding's Campground, je staat echt midden tussen de rotspartijen en er is een lekker zwembad bij. Zorg we dat je een borrel koopt voor 's avonds, in Utah geen druppel te krijgen....
  3. Ed:
    25 maart 2014
    Oh, als je de route kan vinden; via Mexican Hat rijden, kom je via The Valley of the Gods, echte een prachtige route, kom je achter Monument Valley langs